استفاده از انواع فعاليت هاي جذاب، برای بهبود خط نوشتاري
دوره و شماره : آماده انتشار
1- education
چکیده :
اين پژوهش در سال تحصيلي 97 – 96 مدرسه ي امید سرعین شهر سرعین انجام شده است. بنده ،آموزگار چندپايه در اوايل سال تحصيلي با ديدن مشق و املاي " حدیثه " متوجه مشكل بدخطي او كه گاهي تا حد نارسا نويسي نيز مي رسيد ، شدم شواهدي كه من از اين مشكل حدیثه داشتم با همكارانم تصميم گرفتيم در جهت بهبود خط نوشتاريش به او كمك نماييم در این گزارش سعي كرديم دانش آموز روش صحيح نوشتن ، مداد در دست گرفتن ، شكل صحيح حروف ، اندازه ي بياض و سواد حروف ، ابتدا و انتهاي نگارش حروف و ... را ياد بگيرد و. همچنين براي تقويت عضلات ماهيچه اي دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بيشتر چشم و دست او هنگام نوشتن، فعاليت هايي را در زنگ هاي هنر و ورزش با همكاري و مساعدت هاي مدير و مربي تربيت بدني انجام داديم. وهمچنين براي رفع موانع فيزيكي،جسمي و نگارشي تا رسيدن به وضع مطلوب تلاش كرديم .
کلمات کلیدی :
- 280
- 1

