ثبت نام

ارسال مقاله

نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال

logo-samandehi

بررسی عوامل موثر بر رضایت از آموزش مجازی از نظر دانشجویان پردیس الزهرا (س)سمنان در سال تحصیلی (1399-1400)
دوره و شماره : آماده انتشار
نویسندگان : فاطمه شاهسوار* 1 ، مهسا ناظمی 2

1 دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی

2 دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی

چکیده :
از جمله بخش هایی که تحت تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار گرفته است، عرصه آموزش و یادگیری می باشد. ظهور شبکه های ارتباطاتی گسترده باعث تحول روش های آموزشی شده و سبب گردیده تا بتوان طیف وسیعی از متقاضیان به یادگیری را تحت پوشش آموزش درآورد و لذا، امروزه، آموزش و یادگیری الکترونیکی اهمیت بسیاری پیدا کرده است. پژوهش حاضر باهدف بررسی عوامل موثر بر رضایت ازآموزش مجازی ازنظر دانشجویان پردیس الزهرا (س) سمنان درسال تحصیلی 1399-1400می باشد که دران بااستفاده از نمونه گیری دردسترس تعداد 50نفرازدانشجویان انتخاب شده وپرسش نامه رضایت از یادگیری مجازی که دارای 49گویه و6بعد می باشد بین ان ها توزیع گردید . نتایج حاصله بااستفاده از نرم افزار spss19و ازمون های رگرسیون و ضریب پیرسون مورد بررسی قرار گرفتند که شرح ان در ذیل مقاله ذکر شده است.
کلمات کلیدی :
آموزش مجازی، ابعادیادگیری، آشنایی با اینترنت