ثبت نام

ارسال مقاله

نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال

logo-samandehi

مروری بر مقایسه تفاوت های الگوهای رفتاری و اجتماعی دانش آموزان در آموزش های حضوری و الکترونیکی پایه ششم ابتدایی از دید معلمان
دوره 7، شماره 23، 1403، صفحات 78 - 85
نویسندگان : جهان خضری* 1

1 کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ارومیه، ارومیه، ایران

چکیده :
موضوع مقایسه تفاوت‌های الگوهای رفتاری و اجتماعی دانش‌آموزان در آموزش‌های حضوری و الکترونیکی پایه ششم ابتدایی از دید معلمان، یکی از موضوعات پژوهشی مهم در زمینه آموزش‌وپرورش است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آموزش الکترونیکی در سال‌های اخیر، مقایسه تفاوت‌های الگوهای رفتاری و اجتماعی دانش‌آموزان در آموزش‌های حضوری و الکترونیکی می‌تواند به معلمان و مسئولین آموزشی کمک کند تا بهترین روش آموزش را برای دانش‌آموز انتخاب کنند. برای بررسی این موضوع، معلمان می‌توانند به‌عنوان شاهدان اصلی و نزدیک به دانش‌آموزان، با استفاده از روش‌های مختلفی ازجمله پرسشنامه‌ها، مصاحبه‌ها و مشاهدات، الگوهای رفتاری و اجتماعی دانش‌آموزان در آموزش‌های حضوری و الکترونیکی را مقایسه کنند. نتایج پژوهش‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که تفاوت‌های قابل‌توجهی در الگوهای رفتاری و اجتماعی دانش‌آموزان در آموزش‌های حضوری و الکترونیکی وجود دارد.
کلمات کلیدی :
الگوهای رفتاری و اجتماعی، آموزش‌های حضوری و الکترونیکی، پایه ششم ابتدایی، معلمان